Barnvakt.

Och sitter vid datorn?! Kanske ni hinner tänka... men det är inte så farligt som det ser ut. Det är helt ok anser jag. Den lilla sover middag. Jag önskar att hon vill vakna snart. Det blir så mycket roligare då. Det är ju därför jag är här, för att vara med henne och leka med henne. Vaknar hon inte snart kanske jag går in och sjunger för henne... då borde hon vakna. Tills dess roar jag mig med denna nyfunna vän:

Den politskt korrekta dockan är också med på ett hörn.

Hihi, förresten tack för att ni gjort er till känna. Pillan kan jag ju lita på i vått och torrt. Men ni andra, skönt att några av er ännu är kvar här och hänger med oss.

Det är vårligt (t.o.m. sommarvärme just idag) härligt här i San Diego nu. Körsbärsträden står i blom. Och allt sånt där gör det så svårt att bestämma sig! Alltså, inga beslut tagna ännu. Och det är nog mest jag, som måste ta och bestämma mig. Hua ligen.

Nej, nu går jag och skrämmer den lilla till liv.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag längtar till Red Robin

2012-02-24 @ 07:59:07
Postat av: Elin

Och RR längtar efter dig!

2012-02-24 @ 19:04:34
URL: http://elinandjoerginlajolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0