Härligt Sverige.

Först och främst så får jag be om förlåtelse till sessan. Hon är bra mycket skönare i verkligheten (foton har ju publicerats idag i diverse tidningar) än vad jag försökte fantisera ihop. Tur det.

En annan bild som Aftonbladet publicerade idag var denna härliga:

Inte bara är det två ursköna tjejer... dom är brownies.

Den där blomningen gör ju att det känns i hela kroppen. Härliga känslor. Och grattis till er där hemma. Äntligen tycks det vända. Det är ni väl värda efter denna kalla vinter ni har genomlidit. Det som fångar mitt ytliga sinne, i denna bilden, är den där hårfärgen. Åh! så sugen jag också blir på att bli en chokladtopp! Eller kanske ljusbrun för att inte chocka mig själv var gång jag ser mig själv i spegeln - eller för den delen omgivningen. Det blonda som kommit från solen har väl sin charm, men jag söker förändringar. Kanske inte det mest ultimata att färga det mörkt medan vi ännu är här, dock.

Söker förändringar. Igen. Än här än där. Alltid gjort, kommer alltid göra.

(Bild härifrån: Blomstrande tider)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0