Meteor the new Wayfarer.

Believe me on this one.

Jag vågar nästan tro att nya modellen Meteor kommer ta världen med storm, i samma intensitet som Wayfarer har gjort. Meteor är en följeslagare till Wayfarer.
Alltså, jag vågar nästan tro att glasisarna kommer att bli poppis, på både män och kvinnors nästipp - oavsett om det är jag som bär dem eller ej. Alltså.

Visst är dom snygga?!

Bruna bågar och bruna glas. Precis som jag ville ha dem. Min man hade den rätta känslan att slå till och sedan ge dem till mig i födelsedagspresent.

Fotona: världsklass
Fotograf: okänd
Modell: amatör

Kommentarer
Postat av: Pillan

Superfina glas!! Jag behöver nya inför våren och sommaren.. kommer kanske spana efter nåt sånt! kram sötis

2012-02-18 @ 12:46:24
Postat av: Elin

Pillan, ja det håller jag ju med om. Är mkt nöjd och stolt över J som fixade ett par till mig. Shysst och bra jobbat.

Hoppas att du hittar ett par som du kommer bli nöjd med. Solglasisar kan vara ett gissel!

p0k

2012-02-19 @ 08:16:58
URL: http://elinandjoerginlajolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0