Mina kära 2.

Wow. Igår hade jag 2 följare! Hisnande nyfiken över vilka ni är!
Ni tror kanske jag är ledsen för detta. Nej då. 
Och vet ni vad. Jag kämpar tappert vidare här. Skriver på.

Kanske kommer nya dörrar att öppnas snart. För oss. Vi får se, vi får se. Vi tar det an. Men tiden går och snart är det mars. Sedan blir det april, inte särskilt förvånande och ett tu tre så är det sedan maj.

Nåväl.

Försökte ta en bild så att ni kan få en skymt av lilla lägan vi bor i.

V-rum. Huvudet i vägen för bordet.
Öppna spisen och heltäckningsmatta. Som gjort för romantiska hemma-
kvällar.
Somrigt överkast. Vårt Anna O substitut. Får nog följa med hem.



Huvudet inte i vägen för bordet.
Brädan är till SALU. Förresten. Intresserad? Hör av er.

Stackare kanske ni tänker. Spartanskt så det förslår. Ingen TV!!!
Bara en sån sak.
Nej vi har ingen TV. Istället sitter vi i soffan och glor på den där brädan i hörnet.
Kväll efter kväll.
Men. LESS is MORE. Som det heter. Less is more.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Att glo på en bräda är underskattat! klart ni inte har tv när ni har den.

2012-02-29 @ 20:28:18
Postat av: Elin

Pillan, lite platt och tråkig bara… fast inte såå långt ifrån en plattv.

Tv är å andra sidan överskattat.

2012-03-02 @ 17:45:09
URL: http://elinandjoerginlajolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0