Val och kval & Mona Lisa.


Oj så gott! Gånger 2 till och med. Restaurangen Mona Lisa i Little Italy... ja, jag vet... fantasifullt namn på en italiensk restaurang och minst lika fantasifull inredning (Mona Lisa) lagade till den mest superba pizzan och till det ett glas jordigt rött. Så gott men såå mättande. Men det hindrade mig inte från att nu igen, samma kväll, precis nyss, strax innan läggdax, smällde i mig lite till av denna pizzan (doggy bag med hem) med "fresh garlic" på. Mmmmm, vad det ska dofta härligt från mig nu. Sweet lovin' on a Saturday night. Oh my. Oh nej. Det får nog hia sig. Jag älskar pizza. Så prio ikväll, vitlökspizzan.

I övrigt delar jag och maken grubblerier så det förslår. Det är kanske inte så lång tid kvar här i USA, för oss. Jobbkontrakt och visum lider mot sitt slut. Vad har vi för alternativ? Vad vill vi? Vad kan vi göra? Ja ungefär så. Det var den korta versionen. Det kommer mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0