Vilka är ni?

God morgon, mina TRE följare och läsare?

Herre min dar jag förtjänar då denna behandling.
Ni var väl inte inte så många fler innan. Men jag inser absolut att jag har tappat er på vägen.
Huvudsaken med denna blogg, varför den finns till, är för er där hemma. Och om ni 3 är mina vänner eller innefattar mina föräldrar - då har jag ändå lyckats.

Hoppas att ni arma krakar finner lite glädje i det jag förmedlar här.

Här fortsätter det att tänkas så det knakas. VET INTE VAD JAG VILL. Vad VI vill.

Bo kvar här i det stora främmande landet långt borta?
Eller flytta hem.

Färgvalen indikerar på att jag längtar hem till "du gamla du fria". Verkar inte bättre.

Inte meningen att se SÅ bedrövad ut.





Kommentarer
Postat av: Jossan

Nu har du fyra:)

Ja, om jag hade haft morgonkaffet så kanske jag hade satt det i halsen när jag gick in här och såg att du ju har varit igång länge nu utan att jag märkt det!!

Kram kram till dig och hoppas ni kommer fram till något som känns bra!

2012-02-22 @ 11:31:54
Postat av: Elin

Åh Jossan, puh.. en till!

Och så är det DU! Härligt! Skönt att du inte drack kaffe, hade inte velat orsaka att du satte det i halsen.



Välkommen tillbaka och jag har lite att leva upp till nu och hålla liv här. Nu är ni ju 4.



Kram på di.

2012-02-22 @ 19:17:30
URL: http://elinandjoerginlajolla.blogg.se/
Postat av: Pillan

Jag tittar nästan alltid in här när jag är online.. uppskattar verkligen dina inlägg gumman. Tänker ofta på er och undrar hur ni har det! (och undrar när ni kommer tillbaka..)

Hoppas ni får ordning på valen.. puss och kram

2012-02-22 @ 22:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0