Tellus tellus.

Då det förmodligen inte är så lång tid kvar här i denna staden, eller i detta landet för den delen, så försöker vi klämma ur så mycket vi bara kan. Vi tar vår silver(b)il på små turer var och varannan dag.

Igår firade vi oss två litegranna och det var fint. God mat och god dryck. Som sig bör. Är det något vi ägnar oss mycket åt är det att äta på härliga restauranger. Hobby skulle man kanske kunna kalla det. Idag är vi coffe-shop-hoppers och kombinerar kaffedrickandet med jobb och framtidsplanering. Det är inte meningen vara hemlig och inte heller hålla på att älta detta med att inga beslut är tagna, ännu. För det är helt enkelt så - inga beslut är tagna. Vi får däremot mer och mer ideer, vilket är bra och jag som är av den impulsiva sorten, ja inom mig hoppar det och far. Vill allt, på en gång. Kommer givetvis berätta mera då det finns konkreta uppslag.

Så jäkla onödigt att skriva sådant (se ovan) i huvudtaget? Ja det kanske det är. Men å andra sidan så är det ju ett uppdateringsforum detta. Och det här är vad uppdateringen kan bjuda på. I dagsläget.

Vart vi än hamnar så gör vi det tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag är här!! Visste inte att du satt igång med en sådan fart men nu är jag uppdaterad och med!

Elin jag undrar ju nu, hur blir det?!?!?! Haha samtidigt som jag vet att det kommer inte ni två kunna svara ordentligt på förens precis just då <3

Saknar dig och det vet du! Puss o kram

2012-03-04 @ 11:10:56
Postat av: Pillan

Ja visst är det superkul att vår fina Elin hittat tillbaka hit :)och uppdateringarna kommer titt som tätt, precis som det ska va! Puss puss

2012-03-07 @ 20:26:20
Postat av: Hanna Ek

Jag gillar verkligen hur din personlighet framstår i din blogg, du verkar inte vara som alla andra om man säger så! Har en tävling på min blogg som jag tror att du har stor chans att vinna, kram!

2012-03-09 @ 03:51:35
URL: http://hnny.blogg.se/
Postat av: Hanna Ek

Jag gillar verkligen hur din personlighet framstår i din blogg, du verkar inte vara som alla andra om man säger så! Har en tävling på min blogg som jag tror att du har stor chans att vinna, kram!

2012-03-09 @ 03:51:37
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0